Powered By Blogger

ponedjeljak, 30. lipnja 2014.

Kako postati miran i sretan pomoću meditacije

Ovo je jedna vježba koja će ti pomoći da meditacijom ili nazovi to tihim razmišljanjem,  dobiješ snagu i spokoj. Cilj vježbe je da osjetiš kako si ti dio univerzalnog života, i da je sve je povezano. Pokušaj učiniti ovu vježbu, meni je to zaista  pomoglo da postanem mirno i sretno biće.

Prvo pročitaj cijeli tekst i onda nadji malo vremena i malo instrumentalne glazbe i sjedi i meditiraj na ovu temu.

Nama se u životu dešavaju dogadjaji koji kao da nisu povezani. Život je pun naizgled nepovezanih dogadjaja. Svi ti dogadjaji sačinjavaju našu sudbinu. Da li je to neka energija u svemiru ili nešto drugo, ali kao da postoji nešto što upravlja tim dogadjajima koji nam se dešavaju odredjenim redom. Kao da postoji nekakva igra koju neko igra, a mi smo igračevi pioni.
Možemo osjetiti kao da postoji nekakav ritam u svemu, nekakva pravila. Ponekad kao da smo mi uskladjeni s tim ritmom sve nam ide od ruke. Kao da se dešava čudo koje nema objašnjenja. Npr. niste dobili mjesta na željenom autobusu, sjednete na drugi i tamo upoznate nezaboravnu osobu koja će vam promijetniti život. Sigurno ste primjetili da kad vam nešto dobro krene, kao da se sve poklapa i sve ide bez smetnji. Dobijate osjećaj da su bogovi na vašoj strani. Od niotkuda se pojave ljudi, ideje i rješenja na koja niste  računali.
To je vaša sudbina koja upravlja vašim životom. I tada život teče kao brza rijeka, i sve vam dešava onako kako ste sami to željeli, bilo u ljubavi,  u novcu i u svemu čime se bavite. Osjećate se sretnima i sve  vam ima dubljeg smisla.

Obratitie pažnju na sve razne slučajnosti koje vam se dešavaju. One sve sigurno imaju nekakav smisao. Te slučajnosti nam stvaraju bogatstvo života. Pokušajte se sjetiti svih čudnih slučajnosti koje su vam se desile. Npr. pomislili ste na neku osobu i tom trenutku vam se ta osoba javlja telefonom. Ili pojavi vam se nekakvo rješenja problema u glavi i u tom trenutku baš to isto vam netko spominje. Ili pomislite na neku riječ, a ona se pojavi u reklami ili na plakatu.

Postanite svijesni ovakvih dogadjanja i primjetite ćete kako se oni često  dešavaju. Što više o tome razmišljate sve češće ćete primjetiti da vam  se sudbina umiješala u vaš život.


Sad nadjite neko mirno mjesto, sjednite udobno i zatvorite oči. Nadjite unutrašnji mir i povežite se sa svojim unutarnjim bićem. Nemojte o ničem drugom razmišljati nego samo pratite svoje disanje. Sa svakim izdisajem pokušajte se sve više opustiti i smiriti. Ako želite možete si naći jednu riječ po vlastitom izboru koju ćete ritmički ponavljati. To je vaša mantra. Riječ ne mora imati nikakvog značaja.
Osjetite svoje unutrašnje biće.

Dešavat će vam se tokom meditiranja  da vam nailaze druge misli, ili vas nešto drugo zasmeta i prekine, ali vi se lijepo opet vratite na svoju mantru i nastavite disati i ponavljati mantru. I osjetite mir u sebi.

Ostanite tako mirni neko vrijeme. Ako treba možete si odrediti vrijeme pomoću tajmera.

Na kraju se polako vratite u realno vrijeme i otvorite oči. Nastavite svoj dan, ali u sebi ponesite taj osjećaj da je sudbina na vašoj strani. Budite uvijek svijesni toga. Čuda se stalno dešavaju. Ima neka tajna veza.







Broj komentara: 5:

  1. USLUGE PRUŽA DR. WALE
    (1) Ako želite svog bivšeg nazad.
    (2) Za liječenje HIV/AIDS-a ili srodnih bolesti
    (3) Želite napredovati u svom uredu.
    (4) Želite da žene/muškarci trče za vama.
    (5) Ako želite dijete.
    (6) Jeste li izvođač i želite dobiti ugovor
    (7) Želite vezati svog muža/ženu za biti
    tvoja zauvijek.
    (8) Ako vam je potrebna duhovna pomoć.
    (9) Jeste li bili prevareni i želite vratiti izgubljeni novac.
    (10) Zaustavite razvod
    (11) Prizivanje novčanog rituala
    (12) Kako biste provjerili je li vaš online ljubavnik pravi
    (13) Kako biste provjerili je li vaš online zajam stvaran
    (14) Biti vrlo briljantan
    (15) Ako tražite dobar posao
    (16) Ako ste stari i želite izgledati mlado
    (17) Ako želite biti slobodni od prijetnji smrću
    I još mnogo toga..
    Kontaktirajte DR WALE-a na njegov WhatsApp/Viber: +2347054019402 ILI Email: drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Privilegija je podijeliti ovo čudesno svjedočanstvo sa svijetom. Muž se razveo od mene prije petnaest mjeseci i bila sam ispunjena grižnjom savjesti jer nisam znala što učiniti da riješim probleme sa svojim mužem. Tražila sam pomoć na internetu o tome kako mogu dobiti pomoć u svom braku i otkrila sam izvrsne svjedoke o DR WALE-u koji je napredovao sa svojim čarolijama. Stupila sam u kontakt s njim i evo, DR WALE mi je rekao da će mi pripremiti čaroliju koja će mi vratiti muža. Bio sam skeptičan, ali nisam imao drugu opciju nego raditi s njim. Nakon rada s DR WALE-om, nekoliko dana kasnije, suprug me nazvao da se vraća kući i od tog dana do ovog trenutka živimo mirno. Sada se vratio s toliko ljubavi i brige. danas mi je drago što vas sve obavještavam da ovaj bacač čarolija ima moć vratiti ljubavnike i ono što najviše iznenađuje je da je naša ljubav sada vrlo jaka, svaki dan je sreća i radost. i Ne postoji ništa bolje od biti s čovjekom kojeg voliš. Toplo ću preporučiti DR WALE-a svakome tko treba bilo kakvu pomoć. Ako imate bilo kakav problem kontaktirajte DR WALE-a, dajem vam 100% garanciju da će vam pomoći!!. Njegov WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 ili Email: drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Želim upotrijebiti ovaj medij da zahvalim velikom bacaču čarolija DR WALE-u što mi je vratio mog dragog muža. Kad je moj muž ostavio mene i naše dvoje djece zbog druge žene, živjela sam u bolovima jer ga jako volim, nisam znala što da radim, zapravo bila sam zbunjena dok nisam srela svoju prijateljicu koja se zove Ella i ja rekla joj kroz što prolazim, onda mi je rekla da se ne brinem da je i ona prošla kroz isti problem, ali u njenom slučaju to je bio dečko, zatim me odvela do jednog spiritualista, vračara, po imenu DR WALE koji joj je pomogao nazad njezinog dečka, kada sam kontaktirala DR WALE-a na njegov WhatsApp +2347054019402 rekla sam mu svoje probleme, nakon toga mi je rekao što da radim i rekao je da će nakon nekoliko tjedana moj muž doći puzajući njegova koljena moleći me da mu oprostim. Nakon nekoliko tjedana moj muž je došao i počeo me moliti, nisam očekivala da će se to dogoditi tako brzo, pokucali su mi na vrata, kada sam otvorila vrata, na moje najveće iznenađenje vidjela sam svog muža na koljenima kako moli mene i naše djeca da mu oproste.
    On također liječi sve vrste bolesti uključujući i onu dolje navedenu,
    1. HIV / AIDS.
    2. HERPES 1/2.
    3. RAK.
    4. ALS (Lou Gehrigova bolest).
    5. Hepatitis B.
    6. HIPERTENZIJA.
    7. NIZAK BROJ SPERMAJA.
    8. ASTMA.
    9. PROBLEM VIRĐINIJE.
    10. PROLJEV.
    11. HRPA.
    12. HLADA.
    13. MOŽDANI UDAR.

    Također je bacio sljedeće čarolije,

    1. želite dobar brak,
    2. ti si političar i treba ti zaštita,
    3. trebaš ljubavnu čaroliju,
    4. želiš biti bogat muškarac ili žena,
    5. želite da vas partner voli,
    6. tražite ženu ili muža,
    7. želite raditi vizu za bilo koju zemlju po vašem izboru,
    8. poslovni ste čovjek ili žena i želite da se vaš posao pokrene,
    9. želite da vas vaš šef voli,
    10. želite da vas muž ili žena obožavaju,
    11 Trebaš čaroliju za posao,
    12 Trebate unapređenje na poslu,
    Svatko tko ima gore navedene probleme neka kontaktira DR WALE-a, velikog bacača čarolija. Kontaktirajte ga putem WhatsAppa/Vibera: +2347054019402 ili e-pošte: drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Moja supruga boluje od raka štitnjače za koji je potvrđeno da je u četvrtom stadiju, liječnik mi je rekao da malo toga može učiniti jer nije reagirala na liječenje, ali moj prijatelj nas je spasio naručivši ovo ulje kanabisa od dr. WALE, za kojeg je rekao da pomaže nekim pacijentima u borbi protiv raznih vrsta raka, pa smo mu odlučili dati priliku, za sada se moja supruga savršeno dobro popravlja i trenutno može sama hodati po kući. Osjećao sam da je potrebno reći drugima koji pate od ove akutne bolesti da jednom kad imate dobro ulje kanabisa, ono vam zaista može pružiti zdravu drugu priliku za život. slučajno, ako vam zatreba ovo ulje od kanabisa, možete kontaktirati DR WALE-a koji je mene i moju ženu opskrbio ovim WhatsApp/Viberom/Telegramom: +2347054019402 ILI e-poštom: drwalespellhome@gmail.com

    ON SVIMA RIJEŠI SLJEDEĆE PROBLEME
    ŠIROM SVIJETA NA:
    1. Vraćanje ljubavnika ili muža
    2. Duhovni otporan na metke
    3. Lutrija
    4. Čarolija za novac
    5. Čarolija za dug život
    6. Čarolija blagostanja
    7. Zaštitna čarolija
    8. Nabavite čaroliju za posao
    9. Čarolija za postajanje menadžerom
    10. Uzmite veliki zajam bez plaćanja naknade
    11. Povrat novca od prijevare
    12. Dječji urok
    13. Urok za trudnoću
    14. Čarolija za slobodu
    15. Ljubavna čarolija
    16, čarolija nestajanja
    17. Nevidljiva ljudska čarolija
    18. Uspjeh ili prolazna čarolija
    19. Bračni urok
    20. Osvetnička čarolija
    21. Čarolija popularnosti
    22. Čarolija za ubijanje
    23. Urok protiv raka
    24. Čarolija nadnaravne moći
    25. Čarolija za ludilo
    26. Čarolija o besplatnom kreditu za kuću
    27. Produkcija filmova i filma
    28. Urok za HIV/sidu
    29. Urok tuberkuloze
    30. Izgubite težinu i čaroliju tijela

    OdgovoriIzbriši
  5. Imala sam ozbiljnih problema u vezi sa svojim dečkom i to je rezultiralo njegovom selidbom u stan svoje prijateljice. Sve se pogoršalo jer je s prijateljicom počeo često odlaziti u barove i striptiz klubove, opijati se i padati u nesvijest. Uvijek mi prijeti telefonom kad god ga nazovem zbog svih loših savjeta koje mu je prijatelj dao. Stvarno ga volim i bili smo u vezi pet godina i dobili smo prekrasnu kćer. Također sam izgubila mnogo novca na terapeutima dok me prijateljica kojoj je pomogao da se uda za svog dečka iz djetinjstva nije upoznala DR. WALE; to mi je dalo potpuno samopouzdanje i snagu da ga vratim. Učinila sam sve što je tražio i unutar tjedan dana nazvao me dečko i odjurio kući, stvari su se jednostavno promijenile među nama emocionalno. Ima posao i prestao je piti i imati nebitne prijatelje. To je čudo za koje nikad nisam vjerovao da je moguće jer sam izgubio svaku nadu dok nisam pronašao DR WALE-a. Zato sam obećao podijeliti svoje svjedočanstvo po cijelom svemiru. Sva hvala dr. WALE-u na velikom poslu koji je obavio za mene. Ispod su detalji o DR WALE-u. WhatsApp: +2347054019402 ili e-pošta: drwalespellhome@gmail.com u situaciji da prolazite kroz slomljeno srce, i uvjeravam vas da će, kao što je on meni učinio, sigurno pomoći i vama.

    OdgovoriIzbriši