Powered By Blogger

petak, 11. studenoga 2011.

Nek ti je život, zdravlje i snaga!

Pojam sreće je različit za svakog od nas. Kad nekome nešto čestitamo poželjeti ćemo mu svaku sreću i dobro. Ali što podrazumijevamo time? U starom Egiptu su se pozdravljali npr. " o Faraone, nek ti je život, zdravlje i snaga". Ako kad osjećaš da živiš i da imaš dobro zdravlje i snagu sjeti se toga i nasmješi se svaki dan svojoj sreci. Ja svaki dan srećem ljude koji su slabi i bolesni i ne žive više svoj život. Svi mi oni govore isto: budi sretna da nisi kao ja. I ja sam sretna! I osjećam veliku zahvalnost za taj osjećaj.


 The Notion of good luck is different for everyone. When you wish someone well you say good luck or happy... But Do we mean by that? In old Egypt they use to greet each other by saying: oh Pharon life health and strength be to You. If you feel that you live a life in health and strength give yourself a smile and feel how lucky you are. I meet sick people every dAy and they all say to me: you must know how happy you are when you are in such a good health. And l feel a great happiness and gratefulness. Be inspired.

Nema komentara:

Objavi komentar